Počet záznamov: 1
Service level agreement - nástroj garancie kvality poskytovanej služby
Názov Service level agreement - nástroj garancie kvality poskytovanej služby Preklad názvu Service level agreement - tool of guarantee of provided service quality Autorské údaje Miroslav Hrnčiar Autor Hrnčiar Miroslav Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 15, č. 2 (2007), s. 32-34. - Žilina : MASM, 2007. ISSN 1335-9231 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami Heslá kvalita * služby * produkty * riadenie kvality * zákazníci Anotácia Charakteristika nástroja Service level agreement (SLA). Prínosy SLA. Postup vytvorenia SLA v organizácii. Súčasti SLA: definícia služby, manažérstvo problémov, povinnosti a práva zákazníka, garancie a náhrady, obnova po výpadku a pokračovanie prevádzky, bezpečnosť, ukončenie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1