Počet záznamov: 1
Global architecture of marketing information systems
Názov Global architecture of marketing information systems Preklad názvu Globálna architektúra marketingového informačného systému Autorské údaje František Dařena Autor Dařena František Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 53, no. 9 (2007), s. 432-440. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2007. ISSN 0139-570X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika Heslá marketing * systémy informačné * výskum * rozhodovanie * plánovanie * informatika ekonomická Anotácia Skúmanie informačných systémov, ktoré môžu byť nasadené v procese marketingového plánovania. Popis globálnej štruktúry marketingového informačného systému. Pozornosť je venovaná nielen marketingovým procesom, ala aj technológiám, ktoré môžu byť použité v jednotlivých subsystémoch marketingového informačného systému. Výsledkom je architektúra integrujúca jednotlivé izolované marketingové aplikácie do jedného zrozumiteľného rámca. URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/00388.pdf Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 7-12
článok
Počet záznamov: 1