Počet záznamov: 1
Marketing communications strategies
Názov Marketing communications strategies Autorské údaje scientific editor: Bogna Pilarczyk Ďalší autori Pilarczyk Bogna (Vedecký redaktor) Vydavateľské údaje Poznan : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu , 2008. - 182 s. Edícia Zeszyty naukowe , 102 ISBN 978-83-7417-300-1 ISSN 1641-2168 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * komunikácia marketingová * reklama * marketing priamy * trh tovarový * vzťahy obchodné * správanie spotrebiteľa * nákup * predaj * technológie informačné * sponzorovanie * práca s verejnosťou Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 823262
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 823262 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1