Počet záznamov: 1
Jsme spokojení, ale co přinese budoucnost?
Názov Jsme spokojení, ale co přinese budoucnost? Autorské údaje Kateřina Hrubešová Autor Hrubešová Kateřina Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4 [5], č. 8 (Srpen 2008), s. 29. - Praha : Economia, 2008. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * kampane reklamné * propagácia * internet * zákazníci Anotácia Výsledky výskumného projektu, ktorý zisťoval spokojnosť a očakávanie voči internetovej reklame medzi marketingovými manažérmi. Najdôležitejšie faktory pre využitie internetovej reklamy. Kedy je vhodné použiť internetovú reklamu. Ako platiť za internetovú reklamu. Merateľnosť kampaní, zasažiteľnosť cieľových skupín a veľkosť rozpočtu - najdôležitejšie faktory ovplyvňujúce investície do internetovej reklamy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-12 + 11 príl.
článok
Počet záznamov: 1