Počet záznamov: 1
Vplyv nákupného správania spotrebiteľa na tvorbu distribučnej stratégie nadnárodných obchodných spoločností
Názov Vplyv nákupného správania spotrebiteľa na tvorbu distribučnej stratégie nadnárodných obchodných spoločností : dizertačná práca Autorské údaje Viliam Trška, škol. Ferdinand Daňo Autor Trška Viliam Ďalší autori Daňo Ferdinand (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava, 2006. - 168 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.3 - Vnútorný obchod Heslá spoločnosti obchodné * správanie spotrebiteľa * distribúcia * spoločnosti nadnárodné * kanály distribučné Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 836675
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 836675 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne
Počet záznamov: 1