Počet záznamov: 1
Analýza budovania Corporate indentity vo firmách pôsobiacich na Slovensku
Názov Analýza budovania Corporate indentity vo firmách pôsobiacich na Slovensku Autorské údaje Otília Zorkóciová Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 601-606. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1 Výstup z projektu VEGA 1/4562/07 Špecifické aspekty najnovších tendencií podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu a ich aplikácia v podnikateľských subjektoch v SR ako predpoklad zvyšovania ich konkurencieschopnosti v rozširujúcej sa Európskej únii
Poznámky VEGA 1/4562/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * kultúra podniková * stratégia podniková * dizajn * výskum * Slovensko Anotácia Výsledky výskumu, ktorý je zameraný na identifikáciu špecifických aspektov podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu podnikov pôsobiacich na Slovensku. Cieľom bolo zistiť, nakoľko sa cielené budovanie Corporate identity stalo súčasťou firemnej stratégie a identifikovať, v ktorých oblastiach a z akých dôvodov existujú medzi nimi odlišnosti v uplatňovaní tejto stratégie. Kategória EPC Publikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (4) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - ČLÁNKY Archív EPC E09 01229-020, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1