Počet záznamov: 1
Význam farieb vo vizuálnej komunikácii a pri tvorbe imidžu (hotelové služby)
Názov Význam farieb vo vizuálnej komunikácii a pri tvorbe imidžu (hotelové služby) Súbežný názov Importance of color in visual communication and in a process of creating a corporate image (hotel services) Autorské údaje Katarína Žažová Autor Žažová Katarína Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 268-276. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá komunikácia * komunikácia marketingová * hotely * hotelierstvo * služby * propagácia * farby * identita podniková * imidž Anotácia Význam farieb a ich miesto medzi prostriedkami vizuálnej komunikácie v oblasti služieb (ako prvku korporátnej identity). Príklady z hotelovej praxe a výsledky výskumov preukazujúce dôležitosť farby ako prostriedku vizuálnej komunikácie. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1