Počet záznamov: 1
Charakteristika marketingovej etiky a medzinárodnej marketingovej stratégie so zameraním sa na marketingový mix
Názov Charakteristika marketingovej etiky a medzinárodnej marketingovej stratégie so zameraním sa na marketingový mix Súbežný názov Characterics of marketing ethics and international marketing strategy with focusing on marketing mix Autorské údaje Lucia Furdová Autor Furdová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava. S. 311-321. - Bratislava : [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. ISBN 978-80-89306-20-6 Výstup z projektu VEGA 1/0893/12 Znalosti v podmienkach exportných cien s aplikáciou na dopravu a logistiku
Poznámky VEGA 1/0893/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * marketing mix * marketing medzinárodný * trh * firmy * etika Anotácia Marketingová etika. Medzinárodná marketingová stratégia. Vplyv krízy na zmeny marketingového prostredia. Vstup firiem na zahraničný trh. Marketingový mix medzinárodne činného podniku. Primárny prieskum - vybrané atribúty medzinárodnej marketingovej stratégie. URL http://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/35.%20Furdov%C3%A1.pdf Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - KNIHY Archív EPC E13 00359-005, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 470 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1