Počet záznamov: 1
The Measurement of product placement
Názov The Measurement of product placement Autorské údaje Vratislav Kozák, Karel Barinka Autor Kozák Vratislav Spoluautori Barinka Karel Zdrojový dokument Economic annals-XXI. Vol. 161, no. 9-10 (2016), pp. 66-70. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2016. ISSN 1728-6239 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Ukrajina Heslá umiestňovanie produktov * propagácia priama * marketing * nástroje marketingové * stratégia marketingová * médiá * reklama * meranie * efektívnosť Anotácia Umiestňovanie produktov možno definovať ako využitie skutočného produktu alebo služby priamo v audiovizuálnych dielach za jasne zmluvne dohodnutých podmienok. Metodika merania efektívnosti finančných prostriedkov investovaných do umiestňovania produktov v audiovizuálnych dielach. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 9-10
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 464.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1