Počet záznamov: 1  

Customer relationship management focus and its impact on company performance

  1. Názov Customer relationship management focus and its impact on company performance
    Preklad názvuZameranie na riadenie vzťahov so zákazníkmi a jeho vplyv na výkonnosť spoločnosti
    Autorské údajeDagmar Lesáková, Jakub Krako
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Krako Jakub EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Central and eastern Europe in the changing business environment : the proceedings of the 17th international joint conference : may 26, 2017, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. Pp. 109-117. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Krnáčová Paulína ; Baláž Peter ; Bolotov Ilya ; Central and eastern Europe in the changing business environment International joint conference. ISBN 978-80-225-4385-9. ISSN 2453-6113
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    PoznámkyVEGA 1/0224/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá spotrebitelia * podnik * manažment * výkonnosť podniku
    AnotáciaSkúmanie efektov rôznych typov riadenia vzťahu so zákazníkmi na výkonnosť podniku. Empirický výskum v 105 podnikoch. Zatriedenie výsledkov do skupín a ich prostredníctvom popísaný vzťah medzi konzumentom a spoločnosťou.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00263-007, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF213.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.