Počet záznamov: 1
Customer relationship management focus and its impact on company performance
Názov Customer relationship management focus and its impact on company performance Preklad názvu Zameranie na riadenie vzťahov so zákazníkmi a jeho vplyv na výkonnosť spoločnosti Autorské údaje Dagmar Lesáková, Jakub Krako Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Krako Jakub EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Central and eastern Europe in the changing business environment : the proceedings of the 17th international joint conference : may 26, 2017, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. Pp. 109-117. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Krnáčová Paulína ; Baláž Peter ; Bolotov Ilya ; Central and eastern Europe in the changing business environment International joint conference. ISBN 978-80-225-4385-9. ISSN 2453-6113 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Poznámky VEGA 1/0224/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá spotrebitelia * podnik * manažment * výkonnosť podniku Anotácia Skúmanie efektov rôznych typov riadenia vzťahu so zákazníkmi na výkonnosť podniku. Empirický výskum v 105 podnikoch. Zatriedenie výsledkov do skupín a ich prostredníctvom popísaný vzťah medzi konzumentom a spoločnosťou. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00263-007, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 213.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1