Počet záznamov: 1
Průmysl 4.0 a loajalita zákazníka
Názov Průmysl 4.0 a loajalita zákazníka Preklad názvu Industry 4.0 and customer loyalty Autorské údaje Gustav Tomek Autor Tomek Gustav Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 2 (2017), s. 15-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá komunikácia marketingová * spokojnosť zákazníkov * spokojnosť v práci * stratégia marketingová * stratégia podniková * priemysel 4.0 Anotácia Uplatnenie platformy Priemysel 4.0 vedie firmy k tomu, aby sa výrobné procesy optimalizovali na individuálne potreby zákazníkov. Tieto skutočnosti stavajú do nových rolí zakazníka aj zamestnanca. Vznikajú väčšie nároky na loajalitu zamestnanca, bez ktorého nie je ani loajalita zákazníka. Myšlienka Priemyslu 4.0 posilňuje tetno vzťah tým, že vyvoláva u zamestnancov aktívne a kretívne sa podieľať na výrobnom procese. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4 + 1príl.
článok
Počet záznamov: 1