Počet záznamov: 1
Impact of GDPR on Banks in Slovakia – Marketing Approach
Názov Impact of GDPR on Banks in Slovakia – Marketing Approach . I. Preklad názvu Dopad GDPR na banky na Slovensku – marketingový prístup Autorské údaje Lucia Kočišová, Tomáš Pikulík, Martin Šeliga, Peter Štarchoň Autor Kočišová Lucia Spoluautori Pikulík Tomáš Šeliga Martin Štarchoň Peter Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 13, č. 2 (2018), s. 45-53. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá komunikácia marketingová * marketing priamy * harmonizácia * ochrana údajov osobných * banky * smernice Anotácia Rozbor Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady Európy (EÚ) č. 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov a o zrušení Smernice 95/46/EC (GDPR). Význam vo finančnom sektore spolu s dopadom na komplexné riadenie marketingových aktivít v rámci špecifických finančných inštitúcií. Stručná história ochrany údajov a vývoj koncepcie GDPR. Hlavné princípy a inovácie, ktoré majú kľúčový význam pre budúci pozitívny vývoj v danej oblasti s dôrazom na vzťahy medzi bankami a priamym marketingom. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 252.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1