Počet záznamov: 1
Hodnotenie účinnosti nástrojov marketingovej komunikácie Slovenskej agentúry pre cestovný ruch
Názov Hodnotenie účinnosti nástrojov marketingovej komunikácie Slovenskej agentúry pre cestovný ruch Súbežný názov Evaluation of the Effectiveness of Marketing Communication of the Slovak Tourist Board Autorské údaje Jana Kučerová, Ivana Vala Magátová Autor Kučerová Jana Spoluautori Vala Magátová Ivana Zdrojový dokument Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 9, č. 2 (2018), s. 18-26. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2018. ISSN 1804-252X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá ruch cestovný * agentúry * marketing * komunikácia marketingová * rozpočty * financie * analýza korelačná * Slovensko Anotácia Skúmanie účinnosti nástrojov marketingovej komunikácie Slovenskej agentúry pre cestovný ruch. Nástroje marketingovej komunikácie štátu ako cestovného cieľa. Metódy merania účinnosti nástrojov marketingovej komunikácie. Skúmanie výskumnej otázky, či existuje priama závislosť medzi objemom finančných prostriedkov SACR vynaložených na nástroje marketingovej komunikácie a počtom návštevníkov a priemernou dĺžkou ich pobytu na Slovensku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 265.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1