Počet záznamov: 1
Vybrané marketingové aspekty v kultúre a umení
Názov Vybrané marketingové aspekty v kultúre a umení Autorské údaje Lenka Danková, Jana Naščáková Autor Danková Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Reviewed Proceedings of Posts From an VIII. International Scientific Conference. S. 99-106 CD-ROM. - Košice : KKM PHF EU : KIaJK PHF EU, 2018 / Jakub Vincent ; Bobenič Hintošová Aneta ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement VIII. (2018) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4604-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá kultúra * umenie * hodnota úžitková * financie * výdavky * marketing * Slovensko Anotácia Ľudské potreby a umenie. Ansoffova matica aplikovaná na oblasť kultúry. Ekonomická hodnota kultúrnych statkov a služieb. Silné a slabé stránky kultúry na Slovensku. Verejné výdavky na kultúru vo vybraných krajinách. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 01104-012, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 692.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1