Počet záznamov: 1
Nákupné štýly mladej generácie
Názov Nákupné štýly mladej generácie Preklad názvu Shopping Styles of Young Generation Autorské údaje Dana Vokounová Autor Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 1 (2019), s. 34-41. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944 Poznámky VEGA 1/0657/19 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá správanie spotrebiteľa * zvyklosti obchodné * rozhodovanie nákupné * zvyklosti kultúrne * tovar spotrebný * odevy * marketing Anotácia Nákupné správanie spotrebiteľov je zložitý proces, v pozadí ktorého stojí viacero zdanlivo nesúvisiacich premenných. Pochopenie tohto procesu je dôležité pre marketing všetkých subjektov stojacich na strane ponuky, pretože ich stimuly môžu v danej situácii rozhodnúť, či si spotrebiteľ vyberie práve ich produkt. CSI Consumer Styles Inventory ako nástroj slúžiaci na identifikovanie nákupných štýlov a predstavuje ho súbor tvrdení o spôsoboch nakupovania, ktoré boli testované v mnohých krajinách. Pohľad na nákupné štýly mladých ľudí, ktoré používajú pri nákupe oblečenia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00242-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 199.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1