Počet záznamov: 1
Advertisement Wars? Watch whom you Really Offend.
Názov Advertisement Wars? Watch whom you Really Offend. Preklad názvu Reklamné vojny? Sledujte, koho naozaj urážate Autorské údaje Dagmar Sieglová Autor Sieglová Dagmar Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 2 (2019), s. 21-37. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá konkurencia * komunikácia verbálna * spoločnosti obchodné * reklama klamlivá * komunikácia marketingová Anotácia Interdisciplinárny pohľad na dynamiku marketingovej komunikácie medzi obchodnými spoločnosťmi, ich zákazníkmi a širokou verejnosťou. Socio-lingvistická sonda do fungovania verbálných útokov vo formáte „urážky“ ako komunikačný akt cielený na konkurenciu. Analýza ukážkových prípadov tzv. reklamných súbojov v snahe rozkryť mechanizmus pragmatických jazykových funkcií ofenzívnych sdelení zameraných na presadzovanie vlastnej značky pred konkurenciou a identifikácia sociokulturných súvislostí v rámci interakcie medzi spoločnosťami, konkurenciou a zákazníkmi. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 162.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1