Počet záznamov: 1
Nové trendy v brandingu: minimalismus a liquid design
Názov Nové trendy v brandingu: minimalismus a liquid design Autorské údaje Pavel Šmejkal, Michaela Kleinová, Vladimír Šmíro Autor Šmejkal Pavel Spoluautori Kleinová Michaela Šmíro Vladimír Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 3 (2019), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá značky * logo * marketing * komunikácia marketingová * skupiny cieľové * šport Anotácia Logá - vizuálne zobrazenia značiek majú svoje korene v minulosti - označovanie kmeňov, znaky miest, zložité erby rodov. Moderná doba vyžaduje rýchle a zrozumiteľné informovanie, nikto nemá čas skúmať komplikované vizuálne riešenia. Pred vytvorením novej značky je potrebná analýza súčasného stavu. Príklad vytvorenia loga F:L (Fortuna Liga) a novej identity ženského futbalu, ktorá pripomína ťahy štetcom. Vývoj loga IBM od roku 1888. Vývoj loga Apple od roku 1976 po súčasnosť. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-4
článok
Počet záznamov: 1