Počet záznamov: 1
Reklama
Názov Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie Autorské údaje Pavel Horňák Autor Horňák Pavel Korporácia Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně . Fakulta multimediálních komunikací Vydavateľské údaje Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM , 2018. - 398 s. Vydanie 2. rozšírené a prepracované vydanie ISBN 978-80-87500-94-1 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * propagácia * komunikácia marketingová * porovnanie medzinárodné * etika * rady správne * kreativita Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 908442
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 908442 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1