Počet záznamov: 1
Forming Desired Behaviour by Using Social Marketing
Názov Forming Desired Behaviour by Using Social Marketing Preklad názvu Vytváranie želaného správania pomocou sociálneho marketingu Autorské údaje Eva Hanuláková, Ferdinand Daňo, Dagmar Klepochová Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 107-121 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing sociálny * prevencia * starostlivosť o zdravie * správanie spotrebiteľa Anotácia Podstata sociálneho marketingu ako najnovšieho prístupu k dosiahnutiu požadovaných sociálnych zmien. Nástroje sociálneho marketingu a ich špecifiká. Výsledky výskumnej štúdie, ktorej cieľom bolo odhaliť postoje a motiváciu mladých žien k preventívnym prehliadkam a konkrétnejšie k prevencii rakoviny prsníkov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00587-013, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 492.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1