Počet záznamov: 1
Social Marketing as a Social Technology
Názov Social Marketing as a Social Technology Preklad názvu Sociálny marketing ako sociálna technológia Autorské údaje Giorgi Zarnadze Autor Zarnadze Giorgi Zdrojový dokument MERKÚR 2019 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. S. 283-288. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Škvarčeková Oľga ; Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2019 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4657-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing sociálny * technológia * plánovanie sociálne * riadenie sociálne * politika sociálna Anotácia Rozdiel medzi sociálnym a komerčným marketingom pomocou metódy porovnávacej analýzy. Rôzne sociálne technológie ako vzťah medzi sociálnym plánovaním, sociálnym riadením a modelom sociálnej politiky krajiny. Úlohy sociálneho marketingu. Komercializácia sociálnej sféry, ktorá podporuje šírenie sociálneho marketingu. Báza dát ČLÁNKY
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 76.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1