Počet záznamov: 1
Marketing Research
Názov Marketing Research : An Applied Approach Autorské údaje Thomas C. Kinnear, James R. Taylor Autor Kinnear Thomas C. Spoluautori Taylor James R. Vydavateľské údaje New York : McGraw-Hill , 1991. - 856 s. Vydanie 4th Edition , McGraw-Hill International Editions Edícia McGraw-Hill Series in Marketing ISBN 0-07-034757-3 , 0-07-100993-0 (vzadu na obale) Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výskum marketingový * rozhodovanie * marketing manažment * zber dát * analýzy * plán marketingový Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 910678
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 910678 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1