Počet záznamov: 1  

Analýza pomocou konkrétnych analytických nástrojov pre porovnanie efektívnosti online marketingu

  1. Názov Analýza pomocou konkrétnych analytických nástrojov pre porovnanie efektívnosti online marketingu : diplomová práca
    Autorské údajeTomáš Melničák, školiteľ: Mária Szivósová
    Autor Melničák Tomáš
    Ďalší autori Szivósová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Korporácia Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra aplikovanej informatiky
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 75 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra914231
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny.


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.