Počet záznamov: 1
Targeting of Online Advertising Using Logistic Regression
Názov Targeting of Online Advertising Using Logistic Regression Preklad názvu Zacielenie sa na online reklamu prostedníctvom logistickej regresie Autorské údaje Erik Šoltés, Janka Táborecká-Petrovičová, Romana Šipoldová Autor Šoltés Erik EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Spoluautori Táborecká-Petrovičová Janka Šipoldová Romana EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 23, č. 4 (2020), s. 197-214 online. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2020. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2020-4-013 Poznámky VEGA 1/0488/20. - KEGA 007EU4/2020. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá skupiny cieľové * reklama * obchod elektronický * regresia * demografia Anotácia Demografické zacielenie pomocou logistických regresných modelov. Predstavenie binomického a multinomického logistického modelu, ktorých úlohou je predikcia veku a pohlavia používateľov internetu v rámci skupiny. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00826-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: 4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 907.7 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1