Počet záznamov: 1
Význam marketingu v prevencii šírenia COVID-19
Názov Význam marketingu v prevencii šírenia COVID-19 Preklad názvu The Importance of Marketing in Preventing the Spread of COVID-19 Autorské údaje Vanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 19, č. 2 (2020), s. 7-17 online. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2020. ISSN 1335-9746 Poznámky VEGA 1/0376/17 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá osveta * koronavírus * pandémia * marketing Anotácia Vybrané aspekty uplatňovania marketingových aktivít v procese predchádzania dôsledkom pandémie COVID-19. Príznaky ochorenia COVID-19. Počet pacientov s COVID-19 v podmienkach SR. Osveta a aktivity zamerané na komunikáciu odporúčaní. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00743-003, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2020: 1-2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 420.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1