Počet záznamov: 1
Expedície ako vhodný nástroj geografickej edukácie
Názov Expedície ako vhodný nástroj geografickej edukácie : príkladová štúdia – expedícia Bojar 2019 Preklad názvu Expeditions as a Suitable Method of Geographical Education: Case Study – Expedition Bojar 2019 Autorské údaje Ladislav Tolmáči, Anna Tolmáči, Daniel Gurňák Autor Tolmáči Ladislav Spoluautori Tolmáči Anna Gurňák Daniel Zdrojový dokument Geografia : časopis pre základné, stredné a vysoké školy. Roč. 28, č. 2 (2020), s. 40-52. - Bratislava : Ing. Eva Jankovičová - EPL, 2020. ISSN 1335-9258 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá geografia * vzdelávanie * pedagogika * Afrika * Zimbabwe * Botswana * Namíbia * Juhoafrická republika Anotácia Geografická expedícia predstavujúca špecifickú formu terénnej edukácie, zahŕňajúc v sebe dva aspekty: prvý ako priamo vedecko-edukatívny pre skupinu zúčastňujúcej sa expedície a druhý ako možnosť dozvedieť sa o spoznávaní či skúmaní navštívených regiónov prostredníctvom napr. georeportáží alebo iných foriem edukácie pre tých, ktorí sú účastníkmi expedície ad post. Príkladová štúdia sa venuje ukážke druhého aspektu expedičnej edukácie v rámci expedície BOJAR 2019 venujúcej sa komplexnému spoznaniu vybraných štátov regiónu južnej Afriky (Zimbabwe, Botswana, Namíbia a Juhoafrická republika), vedenej na Katedre regionálnej geografie a rozvoja regiónov Prírodovedeckej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2020: 1-2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1