Počet záznamov: 1
Trendové oblasti digitálneho marketingu v najbližšej budúcnosti
Názov Trendové oblasti digitálneho marketingu v najbližšej budúcnosti Súbežný názov Trending Areas of Digital Marketing for the Near Future Autorské údaje Michael Šášky Autor Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2021 : zborník vedeckých statí. S. 39-46 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Červenka Peter ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan. ISBN 978-80-225-4910-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing elektronický * digitalizácia * technológie nové * prognózy Anotácia Hypotéza blízkej budúcnosti trendov digitálneho marketingu, založená na relevantných podkladoch. Dedukcia k identifikácii významných trendov pre digitálny marketing v najbližších rokoch. Ide o oblasti, ktoré budú technologickým pokrokom vylepšené a zmenené alebo úplne revolučné oblasti, priestory a technológie, ktoré zmenia fungovanie nielen digitálneho marketingu a jeho foriem. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00868-005, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 166.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1