Počet záznamov: 1
Analysis of Shopping Behavior in the Furniture Segment During the Covid-19
Názov Analysis of Shopping Behavior in the Furniture Segment During the Covid-19 Preklad názvu Analýza nákupného správania v segmente nábytku počas COVID-19 Autorské údaje Marek Kukura Autor Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing Identity : New Changes, New Challenges : Conference Proceedings from the International Scientific Conference 9th November 2021 Online. Pp. 417-425 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021 / Čábyová Ľudmila ; Bezáková Zuzana ; Madleňák Adam. ISBN 978-80-572-0220-2. ISSN 1339-5726 Poznámky VEGA 1/0587/19 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá priemysel drevársky * priemysel nábytkársky * koronavírus * pandémia * správanie spotrebiteľa * nákup * nákup elektronický Anotácia Nástup pandemických opatrení spôsobil zmeny v nákupnom správaní spotrebiteľov. Predaj nábytku rezistoval. Zákazník sa potrebuje nábytku dotknúť a vidieť jeho farbu. Pandemická situácia to neumožňuje. Slovenský nákupca nezostal konzervatívny, ale začal využívať online metódy na nákup nábytku. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00012-003, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 767.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1