Počet záznamov: 1
Goal Setting and KPI Measurement as Tools for Broader Use of Online Gamification
Názov Goal Setting and KPI Measurement as Tools for Broader Use of Online Gamification Preklad názvu Stanovovanie cieľov a meranie KPI ako nástroje na širšie využitie online gamifikácie Autor Palenčárová Jana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Spoluautori Abuladze Lasha EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Blštáková Jana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument EDAMBA 2021 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : COVID-19 Recovery: The Need for Speed : Conference Proceedings; Bratislava, 16 November 2021. Pp. 369-382 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Kuběnková Dana ; Zeman Jakub ; Puškárová Paula ; Augustín Michael ; Badura Peter ; Belkovicsová Daša ; EDAMBA 2021 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4930-1 DOI 10.53465/EDAMBA.2021.9788022549301.369-382 Poznámky VEGA 1/0412/19 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá riadenie ľudských zdrojov * zdroje ľudské * nástroje riadenia * riadenie podľa cieľov * ukazovatele výkonnosti * personalistika * nástroje marketingové * budovanie značky * internet * gamifikácia Anotácia Využívanie gamifikácie v oblasti ľudských zdrojov, so zameraním na využívanie gamifikácie na prezentáciu novej hodnotovej ponuky zamestnávateľa (employers value proposition, EVP) potenciálnym uchádzačom ako personálny nástroj. Použitie cieľov a kľúčových ukazovateľov výkonnosti (key performance indicator, KPI) pri meraní vplyvu gamifikácie pre vyhodnotenie vplyvu nástroja a ako pomoc pre personalistov zdôvodniť jeho použitie pred vedením podniku aj do budúcnosti. Realizácia výskumu na prípadovej štúdii „Online EVP gamifikácia nemocnice novej generácie“ s dokazovaním, že používanie gamifikácie cieľov a KPI dáva manažmentu odpovede týkajúce sa jej účinnosti a so závermi rozširujúcimi poznatky o meraní účinnosti online gamifikácie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00138-014, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 417.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1