Počet záznamov: 1
The Influence of Consumer Ethnocentrism on the Attitude towards COVID-19: The Case of Young Slovaks
Názov The Influence of Consumer Ethnocentrism on the Attitude towards COVID-19: The Case of Young Slovaks Preklad názvu Vplyv konzumného etnocentrizmu na postoj ku COVID-19: prípad mladých Slovákov Autorské údaje Monika Krošláková, Marián Čvirik Autor Naďová Krošláková Monika EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Spoluautori Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 14, č. 2 (2022), s. 71-77. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988 Poznámky I-22-104-00 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá spotrebitelia * etnocentrizmus spotrebiteľský * správanie spotrebiteľa * koronavírus * Slovensko Anotácia Článok sa zaoberá problematikou konzumného etnocentrizmu v kontexte postoja mladých Slovákov k COVID-19. Cieľ predkladaného príspevku je trojaký: identifikovať úroveň spotrebiteľského etnocentrizmu mladých Slovákov identifikovať postoj k COVID-19 a preskúmať možný vzťah medzi úrovňou spotrebiteľského etnocentrizmu a postojom ku COVID-u-19. Výsledky poukazujú na podpriemernú až priemernú úroveň konzumného etnocentrizmu. Zároveň možno konštatovať, že mladí Slováci sa o situáciu ohľadom COVID-19 nadpriemerne zaujímajú. Výsledky tiež nenaznačujú žiadny vzťah medzi úrovňou spotrebiteľského etnocentrizmu a záujmom o COVID-19. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00619-009, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 167.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1