Počet záznamov: 1
Scheduling Vegetable Sales to Supermarkets in Europe: The Tomato Case
Názov Scheduling Vegetable Sales to Supermarkets in Europe: The Tomato Case Preklad názvu Plánovanie predaja zeleniny do supermarketov v Európe: prípad paradajok Autorské údaje Juan Carlos Pérez-Mesa, Francisco Javier Pérez-Mesa, Juan José Tapia-León, Diego Luis Valera Autor Pérez-Mesa Juan Carlos Spoluautori Pérez-Mesa Francisco Javier Tapia-León Juan José Valera Diego Luis Zdrojový dokument Agricultural Economics. Vol. 68, no. 11 (2022), pp. 403-412. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2022. ISSN 1805-9295 DOI 10.17221/196/2022-AGRICECON Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá poľnohospodárstvo * zelenina * predaj * marketing * plánovanie * rozhodovanie * riziko * supermarkety * modely ekonomické * Európa Anotácia Analýza časového programovania predaja pre záhradnícku marketingovú spoločnosť, napr. družstvo. Empirická štúdia odkazuje na európsky trh s paradajkami, kde sa väčšina produkcie predáva cez maloobchodný kanál, ktorému dominujú veľké distribučné reťazce. Autori skúmajú marketingový harmonogram pre individuálnu spoločnosť, alebo dokonca pre prominentného farmára, využívajúc upravený Markowitzov model za predpokladu, že jeho rozhodnutia neovplyvnia rovnováhu trhových cien. Výsledkom je, že tento model dokáže riadiť riziko a zlepšiť rozhodovanie. Údaje tiež poskytujú informácie o riziku, ktoré znášajú marketéri v závislosti od ich kalendára predaja, ktorý často závisí od ich geografického umiestnenia. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 11
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 552.2 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1