Počet záznamov: 1
Cenotvorba a cenové stratégie ako súčasť marketingu v konkrétnom podniku
Názov Cenotvorba a cenové stratégie ako súčasť marketingu v konkrétnom podniku : diplomová práca Autorské údaje Marek Ivan, školiteľ: Iveta Kufelová Autor Ivan Marek Ďalší autori Kufelová Iveta (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava, 2023. - 68 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 926226
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 270.6 KB verejne dostupné Elektronická verzia práce 1.1 MB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1