Počet záznamov: 1
Consumer Ethnocentrism under the Circumstances of the COVID 19 Virus Pandemic
Názov Consumer Ethnocentrism under the Circumstances of the COVID 19 Virus Pandemic Preklad názvu Spotrebiteľský etnocentrizmus za okolností pandémie vírusu COVID 19 Autorské údaje Veljko Marinković, Jovana Lazarević, Dražen Marić Autor Marinković Veljko Spoluautori Lazarević Jovana Marić Dražen Zdrojový dokument Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 28, no. 3 (2023), pp. 46-60. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2023. ISSN 2334-6191 DOI 10.5937/StraMan2200031M Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Srbsko Heslá etnocentrizmus spotrebiteľský * pandémia * Srbsko * správanie spotrebiteľa Anotácia Identifikovanie zmien v miere spotrebiteľského etnocentrizmu pri výbere produktov počas pandémie vírusu COVID-19 v porovnaní s obdobím pred jej výskytom. Rozdiely v preferenciách spotrebiteľov pre určité domáce produkty a služby pred a počas pandémie. Rozdiely v etnocentrických tendenciách počas pandémie medzi rôznymi sociodemografickými segmentmi spotrebiteľov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 401.7 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1