Počet záznamov: 1
Trendy v digitálnom marketingu
Názov Trendy v digitálnom marketingu Súbežný názov Trends in digital marketing with a focus on click-through rates Autorské údaje Simona Balaščáková Autor Balaščáková Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : December 8, 2023, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 17-23. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2023 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-5112-0 Poznámky KEGA 029EU-4/2022 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá internet * marketing elektronický * informácie * podnikanie * zákazníci Anotácia V prvej časti príspevku identifikujeme základné pojmy, ktoré sú kľúčové pre pochopenie problematiky. Väčšinou ide o SEO a PPC a miery prekliku. Hlavným cieľom príspevku je vysvetliť rôzne trendy a ich využitie v digitálnom prostredí a porovnať miery prekliknutia pri organických výsledkoch vyhľadávania. V tejto časti sme použili metódu porovnania a porovnali priemerné miery prekliknutia z viacerých zdrojov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00686-006, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 178.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1