Počet záznamov: 1  

GenAI ve světe marketingu: budování udržitelné konkurenční výhody v digitálním věku

  1. Názov GenAI ve světe marketingu: budování udržitelné konkurenční výhody v digitálním věku
    Autorské údajePetra Jílková
    Autor Jílková Petra
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 2 (2024), s. 6-7. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá výhody konkurenčné * inteligencia umelá * inovácia * marketing strategický
    AnotáciaV rýchlo sa rozvíjajúcom digitálnom svete sa generatívna umelá inteligencia (GenAI) stáva kľúčovým nástrojom pre obchodný úspech. Je zrejmé, že spoločnosti musia rýchlo začleniť AI do svojich inovačných stratégií, aby zostali relevantné. Táto integrácia zahŕňa nielen prijatie moderných technológií, ale vyžaduje si aj vytvorenie kultúry neustáleho učenia sa a adaptácie v rámci organizácie. GenAI je neoddeliteľnou súčasťou transformácie marketingových stratégií a zvyšovania konkurenčnej výhody prostredníctvom inovatívnych zákazníckych skúseností a prevádzkovej efektivity.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.