Počet záznamov: 1
Assessing Critical Thinking Skills in Higher Education: Insights from University Students through the CThQ
Názov Assessing Critical Thinking Skills in Higher Education: Insights from University Students through the CThQ Preklad názvu Hodnotenie kritického myslenia vo vysokoškolskom vzdelávaní: Poznatky od univerzitných študentov prostredníctvom CThQ Autorské údaje Zuzana Skorková, Hana Gažová Adamková Autor Skorková Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Spoluautori Gažová Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Academic Journal of International Education Research. Vol. 6, no. 1 (2025), pp. 42-51. - Praha : Academic Conferences Association. ISSN 2694-7803 Poznámky VEGA 1/0775/25. - VEGA 1/0010/23 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá vysokoškoláci * vzdelávanie * študenti * myslenie kritické * hodnotenie Anotácia Kritické myslenie je kľúčovou zručnosťou vo vysokoškolskom vzdelávaní, ktorá umožňuje študentom efektívne vyjadrovať, analyzovať a integrovať informácie. Rozvíjanie tejto zručnosti je nevyhnutné pre informované rozhodovanie, riešenie problémov a kritickú angažovanosť v akademickom aj profesionálnom prostredí. Ako mnohostranná kompetencia kritické myslenie zahŕňa procesy, ako je analýza, hodnotenie, tvorba, pamäť, porozumenie a aplikácia vedomostí, ktoré sú nevyhnutné pre akademický úspech a celoživotné vzdelávanie. Táto štúdia skúma úroveň kritického myslenia na vzorke 239 vysokoškolských študentov pomocou dotazníka Critical Thinking Questionnaire (CThQ). Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E25 00005-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 389.6 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1