Počet záznamov: 1  

Instructor's Manual Marketing

  1. Názov Instructor's Manual Marketing : Concepts and Strategies
    Autorské údajeWilliam M. Pride, O.C. Ferrell
    Autor Pride William M.
    Spoluautori Ferrell O. C.
    Vydavateľské údajeBoston : Houghton Mifflin Co. , 1989. - 316 s. + tb., gr. príl.
    Vydanie6. ed.
    ISBN0-395-49591-1
    Druh dokumentupríručky praktické
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia podniková * pojmy * riadenie strategické * spotrebitelia * správanie * trh * výskum trhu * systémy informačné * vývoj výrobku * maloobchod * reklama * tvorba cien * služby * využitie počítačov
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra690952

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    690952SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.