Počet záznamov: 1  

Má reklama monopolných podnikov zmysel?

  1. Názov Má reklama monopolných podnikov zmysel?
    Autorské údajeM. Mazág
    Autor Mazág M.
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 7 (Júl 1996), s. 18. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá marketing * reklama * monopoly prirodzené * Donar, s.r.o. Bratislava * Soria and Grey Group Bratislava
    AnotáciaReklama monopolných podnikov. Reklama Slovenských telekomunikácií. Spolupráca spoločností Donar a Soria and Grey so Slovenskými elektrárňami. Vplyv reklamnej spoločnosti Slovenských elektrární na zvyšovanie cien energie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.