Počet záznamov: 1
Porastie reklamný trh v roku 1999?
Názov Porastie reklamný trh v roku 1999? Autorské údaje Pavel Hapák Autor Hapák Pavel Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 7 (Júl 1999), s. 18-19. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * trh * situácia hospodárska * Slovensko * produkt domáci hrubý * prostredie ekonomické * správanie hospodárske * modely * recesia Anotácia Vývoj slovenského reklamného trhu pre rok 1999. Recesia reklamného trhu. Model vývoja a rastu reklamného trhu na Slovensku. Objem reklamy v médiách. Úpravy regulovaných cien, miera inflácie, hrubý domáci produkt ap. - vplyvy na reklamný trh. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 7-12
článok
Počet záznamov: 1