Počet záznamov: 1
Vzťah CI a identity značky
Názov Vzťah CI a identity značky Autorské údaje Matej Jaššo Autor Jaššo Matej Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 8 (August 2000), s. 15. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá identita podniková * brand manažment * značky výrobné * nápoje nealkoholické * The Coca-Cola Company * marketing Anotácia Podobne ako je možné a potrebné budovať identitu firmy (CI), je zároveň množné a potrebné budovať identitu jednotlivých jej značiek alebo produktov. Pojem brand identity vyjadruje identitu značky (branding) a patrí do sféry marketingu. Prínos brand identity v praxi. Profilácie identity značiek The Coca-Cola Company. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 7-12
článok
Počet záznamov: 1