Počet záznamov: 1
Životnosť dobrej značky je bez hraníc
Názov Životnosť dobrej značky je bez hraníc Autorské údaje Oliver Brunovský, Robert F. Lauterborn Autor Brunovský Oliver Spoluautori Lauterborn Robert F. Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 11, č. 10 (7. marca 2001), s. 22A. - Bratislava : TREND Holding, 2001. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky výrobkov * značky výrobné * kvalita * marketing * reklama * trh * kreativita * brand manažment Anotácia Rozhovor s americkým profesorom R. F. Lauterbornom, predsedom poroty súťaže Brand manažér roka, o dobrej a silnej značke. Význam značky pre amerických marketingových odborníkov a zákazníkov. Marketingové nástroje používané pri uvádzaní značky na trh. Význam kreativity pri budovaní značky. Význam reklamnej kampane pri udržaní si pozície na trhu. Povinnosti brand manažéra pri získavaní financií na manažment značky. Priemerná životnosť značky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 1-20
článok
Počet záznamov: 1