Počet záznamov: 1
Vernosť sa nedá vymáhať
SYS 0001463 LBL 01217naa$$2200265$$$450$ 005 20230907084743.0 100 $a 20031107a2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vernosť sa nedá vymáhať $f aut. Tibor Tabery 330 $a Fenomén marketingovej komunikácie a zákaznícka vernosť. Dôležitosť cien v maloobchode. Akciová cenotvorba a cenová propagácia. Obsah pojmu CRM. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0052663 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 1, č. 2 (2003), s. 18-19 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2003 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006110 $a supermarkety 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005420 $a riadenie predaja 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0000996 $4 070 $a Tabery $b Tibor 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20031107 $g AACR2
Počet záznamov: 1