Počet záznamov: 1
Vernosť sa nedá vymáhať
Názov Vernosť sa nedá vymáhať Autorské údaje aut. Tibor Tabery Autor Tabery Tibor Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 2 (2003), s. 18-19. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá lojálnosť zákazníkov * marketing * stratégia marketingová * ceny * maloobchod * supermarkety * riadenie predaja Anotácia Fenomén marketingovej komunikácie a zákaznícka vernosť. Dôležitosť cien v maloobchode. Akciová cenotvorba a cenová propagácia. Obsah pojmu CRM. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1