Počet záznamov: 1  

Reklama

  1. SYS0001789
    LBL
      
    01852naa$$2200373$$$450$
    005
      
    20231004101208.7
    100
      
    $a 20031120a2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Reklama $e (história versus súčasnosť) $f aut. Pavel Horňák $h 8
    330
      
    $a Marketingová komunikácia v Československu v období od novembra 1989 po rozpad federácie. Situácia po rozpade federácie. Počiatky reklamy v Slovenskej republike. Rozvoj reklamných agentúr a ďalších subjektov z oblasti marketingovej komunikácie. Reklamný trh a reálny stav ekonomiky. Vzťah obyvateľov Slovenska k reklame. Reklama a public relations (PR) ako zložky marketingovej komunikácie a ich vlastné špecifiká. Prepojenie pôsobenia reklamy a PR. Akceleračné (základné) zložky public relations. Pojmové vymedzenie týchto zložiek.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0052658 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Č. 10 (2003), s. 16-19 [slov. časť] $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2003
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002274 $a história
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001018 $a agentúry
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004711 $a práca s verejnosťou
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $a 1989
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0047019 $a Horňák $b Pavel $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20031120 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.