Počet záznamov: 1
Reklama
SYS 0001789 LBL 01852naa$$2200373$$$450$ 005 20231004101208.7 100 $a 20031120a2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 200 1-
$a Reklama $e (história versus súčasnosť) $f aut. Pavel Horňák $h 8 330 $a Marketingová komunikácia v Československu v období od novembra 1989 po rozpad federácie. Situácia po rozpade federácie. Počiatky reklamy v Slovenskej republike. Rozvoj reklamných agentúr a ďalších subjektov z oblasti marketingovej komunikácie. Reklamný trh a reálny stav ekonomiky. Vzťah obyvateľov Slovenska k reklame. Reklama a public relations (PR) ako zložky marketingovej komunikácie a ich vlastné špecifiká. Prepojenie pôsobenia reklamy a PR. Akceleračné (základné) zložky public relations. Pojmové vymedzenie týchto zložiek. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0052658 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Č. 10 (2003), s. 16-19 [slov. časť] $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2003 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002274 $a história 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001018 $a agentúry 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004711 $a práca s verejnosťou 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$a 1989 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*p0047019 $a Horňák $b Pavel $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20031120 $g AACR2
Počet záznamov: 1