Počet záznamov: 1
Marketingová strategie firmy
SYS 0003257 LBL 01397naa$$2200241$$$450$ 005 20231004104322.8 100 $a 20040115a2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Marketingová strategie firmy $f aut. Jiří Kudera 330 $a Približne od 70. rokov 20. storočia sa spoločenskoekonomické podmienky modifikujú do novej podoby. ktorú je možné charakterizovať ako novú vývojovú etapu teórie firmy. Podmienky, ktoré formovali neoklasickú, manažérsku a behaviorálnu teóriu firmy sa zmenili v poslednej tretine 20. storočia. Vývoj rozdielov medzi malými a veľkými firmami v oblasti marketingových stratégií. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0052448 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E + M. Ekonomie a management $e odborný ekonomický časopis $d economics and management $v Roč. 6, č. 1 (2003), s. 59-61 $1 210 $a Liberec $c Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta $d 2003 541 1-
$a Marketing strategy of small and big firm 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004313 $a podnik veľký 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004272 $a podnikanie drobné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006468 $a teória firmy 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063412 $a Kudera $b Jiří $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20040115 $g AACR2
Počet záznamov: 1