Počet záznamov: 1  

Marketingová strategie firmy

  1. SYS0003257
    LBL
      
    01397naa$$2200241$$$450$
    005
      
    20231004104322.8
    100
      
    $a 20040115a2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Marketingová strategie firmy $f aut. Jiří Kudera
    330
      
    $a Približne od 70. rokov 20. storočia sa spoločenskoekonomické podmienky modifikujú do novej podoby. ktorú je možné charakterizovať ako novú vývojovú etapu teórie firmy. Podmienky, ktoré formovali neoklasickú, manažérsku a behaviorálnu teóriu firmy sa zmenili v poslednej tretine 20. storočia. Vývoj rozdielov medzi malými a veľkými firmami v oblasti marketingových stratégií.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0052448 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E + M. Ekonomie a management $e odborný ekonomický časopis $d economics and management $v Roč. 6, č. 1 (2003), s. 59-61 $1 210 $a Liberec $c Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta $d 2003
    541
    1-
    $a Marketing strategy of small and big firm
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004313 $a podnik veľký
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004272 $a podnikanie drobné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006468 $a teória firmy
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063412 $a Kudera $b Jiří $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20040115 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.