Počet záznamov: 1  

Značka Slovensko a vytváranie národného imidžu

  1. Názov Značka Slovensko a vytváranie národného imidžu
    Autorské údajeaut. Patrik Križanský
    Autor Križanský Patrik
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 9 (2003), s. 2-3 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá marketing * Slovensko * propagácia * komunikácia * komunikácia marketingová * reklama * organizácie * stratégia marketingová * imidž
    AnotáciaPotreba národnej značky. Národný imidž a idea. Tvorba pozitívneho povedomia o krajine a hľadanie nosnej myšlienky. Prezentácia jednotlivých regiónov. Propagácia imidžu Slovenska a vytváranie národnej značky. Stratégia propagácie SR v zahraničí.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.