Počet záznamov: 1  

K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu

  1. SYS0008265
    LBL
      
    01419naa$$2200265$$$450$
    005
      
    20231005083209.2
    100
      
    $a 20040507a2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu $f aut. Eduard Urban
    330
      
    $a Formy a trendy medzinárodného marketingu vo vzťahu k zmenám trhového prostredia Riadenie medzinárodného marketingu. Zmeny v marketingovom prostredí. Modifikácia marketingových stratégií. Prevratné technologické zmeny modifikujú prostredie a formy medzinárodného marketingu. Elektronické podnikanie a elektronický obchod.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0052692 $1 011 $a 1336-1732 $1 200 1 $a Nová ekonomika $d <The> New economy $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 2, č. 3 (september 2003), s. 68-72 $1 210 $a Nové Zámky $c Secos $d 2003
    541
    1-
    $a Tendencies in international marketing development
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004215 $a plán podnikateľský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007467 $a zdroje finančné
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048931 $a Urban $b Eduard $p EUBOBFKMO $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20040507 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.