Počet záznamov: 1
K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu
SYS 0008265 LBL 01419naa$$2200265$$$450$ 005 20231005083209.2 100 $a 20040507a2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu $f aut. Eduard Urban 330 $a Formy a trendy medzinárodného marketingu vo vzťahu k zmenám trhového prostredia Riadenie medzinárodného marketingu. Zmeny v marketingovom prostredí. Modifikácia marketingových stratégií. Prevratné technologické zmeny modifikujú prostredie a formy medzinárodného marketingu. Elektronické podnikanie a elektronický obchod. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0052692 $1 011 $a 1336-1732 $1 200 1 $a Nová ekonomika $d <The> New economy $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 2, č. 3 (september 2003), s. 68-72 $1 210 $a Nové Zámky $c Secos $d 2003 541 1-
$a Tendencies in international marketing development 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004215 $a plán podnikateľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007467 $a zdroje finančné 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048931 $a Urban $b Eduard $p EUBOBFKMO $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20040507 $g AACR2
Počet záznamov: 1