Počet záznamov: 1  

Proces tvorby a implementácie dizajnu distribučného kanála

  1. DAŇO, Ferdinand - KITA, Pavol. Proces tvorby a implementácie dizajnu distribučného kanála. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, december 2003, roč. 2, č. 4, s. 15-20
    Ohlasy:
    [4] ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Corporate identity II : (vplyv interkultúrnych rozdielov na medzinárodné dimenzie Corporate Identity). 2. dopln. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 282 s. ISBN 978-80-225-2336-3.
    [4] VLČKOVÁ, Katarína. Distribúcia v medzinárodnom prostredí. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 (doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009). Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-2407-0. S. 42-55.
    [4] ZORKÓCIOVÁ, Otília - BÁRÁŇOVÁ-ČIDEROVÁ, Denisa. Corporate Identity : vplyv interkultúrnych rozdielov na medzinárodné dimenzie Corporate Identity. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 215 s. VEGA 1/2640/05. ISBN 80-225-1974-X.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.