Počet záznamov: 1
Zákazníci s námi poznají rozdíl
Názov Zákazníci s námi poznají rozdíl Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 8, č. 11 (2004), s. 34-35. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá stratégia podniková * stratégia marketingová * značky výrobkov * výrobcovia * spotrebitelia * trh spotrebiteľský * internet * komunikácia * Whirlpool Anotácia Rozhovor s generálnym riaditeľom Whirpool ČR a SR. Značka Whirpool na prvom mieste na trhu domácich spotrebičov. Stratégia riadenia spoločnosti a jej úspech u zákazníka. Šiesty zmysel výrobkov Whirpool. Využitie internetu ako marketingového nástroja. Dôraz na osobný kontakt zákazníka s tovarom. Chladnička Whirpool a jej komunikácia pomocou SMS so spotrebiteľom. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 7-12
článok
Počet záznamov: 1