Počet záznamov: 1  

Analýza spotrebiteľského správania pri kúpe hydinového mäsa na Slovensku

  1. Názov Analýza spotrebiteľského správania pri kúpe hydinového mäsa na Slovensku
    Autorské údajeMartina Minárová
    Autor Minárová Martina
    Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2004 : (zborník z medzinárodnej konferencie), II. diel. S. 593-598. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2004 / Varcholová Tatiana ; Ekonomika firiem 2004 Medzinárodná konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1879-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 636/639 - Chov zvierat. Produkty domácich zvierat a zveriny. Poľovníctvo. Rybárstvo
    Heslá mäso * hydina * spotreba * správanie spotrebiteľa * analýzy * rozhodovanie * výskum trhu * Slovensko
    AnotáciaAnalýza dotazníkového výskumu trhu hydinového mäsa a výrobkov v SR. Výsledky výskumu poukazujú na intenzitu nákupu, na preferencie a motívy nákupu, ktoré ovplyvňujú rozhodovanie domácností pri výbere hydinového mäsa a mäsových výrobkov. Materiál a metodika. Výsledky a diskusia.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.