Počet záznamov: 1
Súčasné trendy marketingu v praxi
Názov Súčasné trendy marketingu v praxi Preklad názvu Present marketing tendencies in practice Autorské údaje Viera Čihovská Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument IBC. International business cooperation. Roč. 16, č. 1 (2005), s. 26-27. - Bratislava : INFORMEX, 2005. ISSN 1336-2828 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá globalizácia * globalizácia hospodárstva * technológie informačné * technológie komunikačné * podnik * marketing * marketing mix * stratégia marketingová * zákazníci * dotazníky * výskum Anotácia Proces globalizácie predstavuje prevratnú spoločenskú transformáciu. Jej súčasťou je skracovanie vzdialeností medzi jednotlivými časťami sveta, hyperkonkurencia a nasýtenosť trhov. Výsledky prieskumu zameraného na otázku - Ako sa prejavujú globalizačné procesy v marketingovej praxi podnikov s rôznym rozsahom pôsobenia (celosvetovo, medzinárodne, národne v rámci SR) a zároveň vykonávajúcich svoju činnosť v rôznych oblastiach podnikania. Potreba marketingu na začiatku 21. storočia, podniky pripisujú stále väčšiu dôležitosť moderným marketingovým nástrojom, prispôsobujú svoje stratégie nielen rastúcej konkurencii, ale aj novému globálnem zákazníkovi. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 01009-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1